Göteborgstrippen

Några bilder från vår lilla göteborgstripp! Vi har haft två urmysiga dagar med Madeleine & Fredrick. Här var vi på en sydamerikansk resturang. Tranquilo. Det var massa härliga färger och palmer lite överallt. Här beställde vi in en bricka med fyra olika sorters kött. Bl.a Entrecote, räkor, kycklingfile med grillad ananas, majskolvar, potatis i en het tomatröra och tre olika såser. Wow så gott. Jag var verkligen proppmätt! Till efterätt beställde jag och Madde in en varsin vitamindrink som bestod av jordgubbar, passionsfrukt, lime och mynta! SMARRIG!

Två härliga dagar har vi haft i Göteborg. I torsdags gick vi på liseberg. Jesper och Madde åkte medan jag och Fredde höll väskorna. Haha. Har blivit lite mesig på senare år :-) Men en tur i sagoslottet blev det i alla fall! Jesper hade en himla tur på spel denna gång och vann tre gosedjur till mini. På ett ställe skulle man skuta ner massa ankor och han vann hela fyra gånger så tre gosedjur och fyra ankor har nu Mini i sin samling. Haha. Precis innan vi skulle vidare till hotellrummet så stannade vi till vid marabouhjulet och då vinner han 2kg choklad! Jag stod bara och gapskrattade!

Tack för två fina dagar i Götet vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0