Nyår i bilder!


Nyår firade vi hos våra mycket kära vänner Madeleine och Fredrick. Vi hade en helt underbar kväll med både god mat och mycket dans! Har kommer några bilder från kvällen!


Madde hade dukat långbord i vardagsrummet och pyntat fint.


Laxbakelser till förrätt. Riktigt goda var dom.


Hembakat bröd är nog det bästa som finns.


Bästa värdparet!


Stiliga killar!


Ida, Martin & Maria


Markus & Martin


Söta Alexandra


Fina Madde & Cissi


Jag & Tobbe


Fråga mig inte vad jag gör men ville bara visa hur min klänning såg ut. Finns att köpa på BikBok.

Detta var några av bilderna från vårt nyår. Kan nog säga att detta var den bästa nyårfesten någonsin. Riktigt roligt var det! Och vi tackar för att vi fick fira in det nya året med er! ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh fina Jonna! Tack själva! Hade superskoj och det kändes som att alla tyckte det blev lyckat! Fina bilder också, får ta med mig dem hem någon dag sen! Vi hörs snart! Kramar till er båda!

2011-01-03 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0