Mauro & Plura



Ni missar väl inte Mauro & Pluras kök som just nu går på tv 3. Spännande.

God Kväll!

Mauro & Pluras kök verkar himla spännande faktiskt. Jag gillar matprogram och detta kommer jag absolut att följa. Härliga och sköna människor!

Det har varit väldigt lugnt på jobbet idag. Lite tråkigt eftersom tiden går så sakta då. Det är bättre att det är lite att göra hela tiden.

Lisa var ute och gick med lilla Kajsa för en stund sen. Hon skrämde mig rejält när hon bankade på dörren. :-) Fy så kallt det var ute. Hon stod på trappen och jag hade dörren öppen och det var riktigt kyligt. Så nu har jag fått på mig fårtofflorna och gjort mig en kopp te. Nu är det bara Jesper som fattas. Han är hemma strax efter nio.

Hoppas ni haft en härlig dag!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan Sötis!



Jag har bara sett några glimtar av detta program som du nämner! Vi kikade på mästerkocken igår kväll & det är ett favvis program hos mig : - )



Klart vi ska ses!



Hur jobbar du på måndag?



Skinkan jag köpte igår med smak av bruschetta var SUPERGOD! Så köp med dig den hem till dig & Jesper! Mums! : - )



MASSA KRAMAR

2011-01-20 @ 13:59:23
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0