Måndag





I eftermiddag har jag gjort mig en god kaffe i den nya kaffemaskinen Tassimo och bläddrat i HemLjuvaHem.


Hejsan!

Då var det måndag igen och denna dag hade vi sovmorgon både jag och Jesper. Efter en god frukost och en liten runda med hundarna Kajsa och Elsa åkte vi ner till byn för att kika på tapeter. Vi har fått med oss lite kataloger hem men gud så svårt det är att välja. Det finns ju så många fina :-) Det kommer blir svårt men som tur är har jag och Jesper ungefär samma smak och stil :-)

Vid två var det dags för Jesper att åka een sväng till jobbet för ett eftermiddagspass. Dom hade dåligt med folk så Jesper var tvungen att gå ner. Lite tråkigt när man sett fram emot en ledig dag tillsammans, men så är det ibland.
Jag har haft en lugn och skön eftermiddag här hemma. Druckit god kaffe och fikat på vaniljhjärta. Har även hunnit vika högen med tvätt som alltid är så stor. Jag förstår inte. ;-)

Nu blir det en varm dusch och sen ska jag börja med kvällsmaten. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Vi får se.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0