Julen är ute


I eftermiddag har jag fått hela lägenheten städad riktigt ordentligt. Alla tomtar är borta och lika så de röda gardinerna. Eftersom det verkligen behövdes städas här så fock allt åka bort förutom stjärnorna. Alla golv är torkade och toaletten fock sig en rejäl omgång så nu luktar det fräscht här igen!

Det är bara tvättrummet som är kvar men jag tänkte Jesper skulle få hjälpa mig med det i veckan. De är så mycket skräp som måste slängas. Både kartonger och glas och jag har ej hat någon bil idag så vi får ta det i veckan istället.





Dessa zinkhus kommer ifrån Whalter & Co. Fick dom av Jesper i julklapp.

Nu är det dags att sätta sig i soffan med en kopp te och kika i nya vårkatalogen från H&M. Har inte riktigt hunnit bläddra igenom den ännu.

Hoppas ni fått en bra start på det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0