Idag är ingen vanlig dag...


För det är Lisas födelsedag! (Jespers syster) Hipp Hipp Hurra för dig Lisa! 21 blir hon och det ska firas med kalas på fredag! Ska bli himla trevligt!

God Morgon Onsdag!

Oj, idag var det lite tråkigt när klockan ringde. Jag har ju haft sovmorgon ett antal dagar nu så det tog en stund innan jag förstod vad det var som ringde. Men snart blir jag pigg.

Jesper jobbar eftermiddag idag så han är hemma strax efter nio så det är tyst när jag kommer hem ikväll efter 18. Rätt skönt ibland att få en liten stund för sig själv. Bläddra i massa tidningar, titta på favoritprogrammet och bara va.

Det ser ut att bli tråkigt och grått ute idag med. Inte alls kul med massa slask på vägarna. Men men. Det har i alla fall töat bort en hel del på infarten här. Men fortfarande finns det massor kvar och fortfarande undrar man vart allt detta vatten ska ta vägen sen. Kommer ha en stor pöl vatten precis nedanför trappen där det lutar lite.

Ha en fin onsdag!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0