Fjärde februari tvåtusenelva



Solnedgång från Kanarieholmarna! Åh vad jag längtar tillbaks till solen och värmen. Varför kan det inte bara bli vår nu?!



God Morgon Fredag!

Härligt! Nu är det helg igen! :-) Har varit uppe ett tag och hunnit få en del gjort här hemma. Idag följer jag med Msria, Stefan och Lisa in till stan. Mysigt. Jag fick två presentkort i julklapp så lite kan jag allt shoppa idag. Annars är jag inne i en sparandeperiod just nu :-) Då jag bara jobbar 60% så får man allt hålla i pengarna. Jesper jobbar idag så det passade bra att jag kunde följa med in till stan :-)

Imorgon blir det jobb igen mellan åtta och ett. Sedan ska jag köra till Markaryd till Carolina. Det blir tjejkväll och det ska bli så roligt att träffa alla igen. :-) Ser jag verkligen fram emot. Det är så mycket roligt som hänt sist vi träffades så vi kommer att ha mycket att prata om :-) Det brukar alltid bli så sent för vi kan aldrig slita oss från varandra. Det är verkligen guld värt att vi fortfarande håller kontakten fast vi bor så lång ifrån varandra och lever så olika liv. :-)

Nu blir det ett avsnitt av Vampire Diaries och sen blir det en dusch för att göra sig iordning.

Happy Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0