Underbart väder!



Det blev en liten runda på Gekås igår eftermiddag och bl.a denna fina overall fick föla med till Milo! Verkligen superfin! :-)


Japp. Igår blev det en runda på Gekås. Vi åkte vid tretiden så det var faktiskt inte så mycket folk där. Helt okej :-)
Lilleman var på bästa humör! Perfekt!

Vi hade lite julklappar kvar vi skulle ordna med så nu tror jag att det mesta är fixat! Skönt :-)

Idag skiner solen och i eftermiddag blir det en promenix med Ida och Emelie. Mysigt! Ida och Martin stannar på middag på kvällningen. Trevligt.

Milo sover just nu i vaggan och jag har ätit god frukost. Väntar hem Jesper som har varit hos tandläkzren idag. Då ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen får det allt bli lite städning här hemma. Det blir inte mycket tid över för sådant längre så man får passa på när båda är hemma :-)

Önskar er en fin dag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår vännen! Jättemysigt! Borde vi göra oftare. Overallen var jättefin! kramar

2011-12-09 @ 09:42:50
URL: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0