Varmt om fossingarna



Mini fick också lite från Gekås. Dessa söta tofflorna för att hålla fossingarna varma i höst/vinter :-)



Inatt har jag sovit som en kratta. Kom inte till ro alls efter jag varit och besökt toaletten vid tvåtiden. Men imorgon är jag ledig så då slipper jag ställa klockan :-)

Imorgon är det även syster Emmas födelsedag så det blir kalas på eftermiddagen/kvällen :-) Ska bli skoj. Jesper jobbar till nio så jag åker nog ner lite tidigare på eftermiddagen för Ida var visst ledig :-)

Igår vräkte regnet ner och idag är det blå himmel och sol. Vädret är bra konstigt tycker jag.

Jaja, nu blir det jobb i alla fall.

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Karro

Men sicka söta tossor!! :-)



Roligt med kalas imorn! Hoppas du kommer kunna sova bättre inatt!



KRAM!

2011-08-16 @ 19:06:10
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0