Mysdag!


Jesper är överlycklig. Äntligen är vi på torget i Helsingör och här blev det självklar pölse :-)




Det var fullt med folk på torget. Massa barn som spelade fotboll.


På eftermiddagen blev det en liten fika på stan. Mums.




På haket. Jag tog entrecote med klyftpotatis och vinsky. Smarrigt


Jesper åt oxfilé och kycklingfilé på spett med tsatsiki och klyftpotatis. Tsatsikin var supergod :-)


Hallonsorbet med frukt. :-)


För Jespers del blev efterrätten kaffe med bailys och grädde.

Inte många bilder som togs men vi hade i alla fall en supermysig dag och vädret visade sig från sin bästa sida :-) Mini var den enda som fick med sig något hem. En massa fina små kläder :-)

Tack bejbi, för att du tog med mig ut på en mysig utflykt. Det behövde jag verkligen! ♥

Alla bilder är tagna med min mobil därför är de lite nmörka här på slutet.

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ser ut att ha varit en riktigt trevlig utflykt:-) Skönt att komma iväg sådär!



Hoppas du mår bra annars och att inte rygg och fogar ställer till med för mycket bekymmer:-/



Kram på dig!

2011-08-08 @ 16:59:13
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0