Med smak av jul



Rotade bland alla mina teér och fann ett julte som jag köpte förra året. Det är nästan så att man längtar lite efter höst och just juletid ;-)



Har lite mys här hemma. Går med myskläder på och har tänt ljus. Det är redan mörkt ute och klockan är inte ens tio. Nu går vi verkligen mot mörkare tider och höst. Men jag kan inte låta bli at tycka att det är lite mysigt ändå. Härliga tjocka koftor, raggsockar, få krypa upp i soffan med filt, tända ljus och något gott te :-) Jag gillar nog hösten ganska mycket ändå om jag tänker efter. Så fint med alla härliga färger ute i naturen.

Arbetsdagen har gått bra men jag känner mig allt lite tyngre om jag ska vara ärlig. Magen är lite ivägen just när jag ska skiva pålägg så det blir att jag står snett, vilket gör att jag får ont i ryggen. Även i ben och fötter känns det mer i nu. Har börjat få träningsvärk i låren. Haha. Men det är väl för att man bär på ett par kilo extra. Har inte gått upp jättemycket men man känner ju av det ändå.

Är i alla fall ledig imorgon och jag hoppas verkligen jag kan sova länge! Jag ska tvinga mig själv att ligga kvar. Haha. Behöver all sömn jag kan få.

Väntar spänt på ett paket från H&M. Har beställt lite kläder till Mini. En liten söt åkpåse och lite myskläder. Beställde även ett par mama-jeans till mig själv. Har inte så mycket som passar mig nu ;-)

Nu blir det sängen! God natt!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0