Happy Friday



Oh, idag var det kallt när jag kom upp. Lite tända ljus på morgonen är mysigt!


ÄNTLIGEN är det fredag och helg! Jag ska sova, sova och sova! Nej, men det ska bli riktigt skönt med helg för denna vecka har det varit fullt upp både hemma och på jobbet och jag har varit så fruktansvärt trött, så helg behövs!

Jesper jobbar nu fredag och lördag så jag ska bara vara hemma och skrota runt. Mamma och syster Ida var här i onsdags och lämnade mitt gamla skrivbord. Så det ska målas vitt. Hade varit skoj att göra det i helgen nu när Jesper ändå jobbar men jag tror ej att vi har någon färg hemma faktiskt. Får vänta lite med det projektet.

Nu är sommarschemat på jobbet slut och det vanliga drar igång igen med start på måndag. Tack för det säger jag. Inga fler supertidiga mornar. (skriver man så?) och jag går tillbaks till att vara ledig en dag i veckan. Skönt!

Ha en härlig fredag!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0