Fulle rulle varje dag!





Vi hade ju en ledig dag ihop i tisdag. Då gick bilen mot Falkenberg till köpcentret Fynda och Select. Inne på Fynda ville jag verkligen ha allt denna gång. Fanns hur mycket fint som helst till hemmet. Men jag fick nöja mig med detta doftljus forest. Luktar himmelskt. På Select fann vi lite bebisprylar ;-) Mys! B.l.a en mobil som hänger ovanrför skötbordet.




God Morgon!

Dagarna flyger förbi och det är redan torsdag idag och imorgon är det HELG! :-) Vi har haft fullt upp hela veckan,. Det har inte varit en lugn stund. I tisdags var vi som sagt ute på en tripp. Falkenberg var första stoppet. Där gick vi runt och strosade och funderade på hur vi vill ha det på övervåningen nu när vi ska sätta igång att göra iordning där.

Sedan blev det lunch på Agnes café. Paj och lite efterrätt :-) Var även inne på babyproffsen men jag tyckte den butiken var så rörig så vi fann inget som vi ville ha. En bit bort ligger Select med massor av möber och inredning. Även bebisprylar hade de och märken som jabadabado. Fann en söt mobil som hänger ovanför skötbordet. Fint. :-) De hade massa roliga grejer så där kommer vi åka och köpa mer sedan när mini blivit större :-)

Efter ett tag styrde bilen sedan vidare mot Ullared och där blev det ett snabbt stopp bara och vi köpte mest det som var nödvändigt. Lite bebisgrejer fick följa med hem därifrån också. B.l.a en amningskudde, täcke till spjällsäng, tvättlappar, nappar och lite kläder :-)

På kvällen kom Jespers faster med man hit för att kolla in huset och det blev rätt sent så igår var jag inte pigg på jobbet. Mini höll låda precis hela natten och gav mig ingen direkt sömn. Och sedan efter arbete var det snabbt in i en kall dusch och byta kläder för att sedan åka till Gunnel & Göran för grillning. Halv elva stupade jag enr i söngen igårkväll och denna natt har jag lyckats sova lite i alla fall. Inte alltid lätt när Mini inte alls vill sova uan mest bara buffa runder. ;-)

Nähä. Nu blir det jobb. I eftermiddag måste jag lyckas sova en stund efter jobb.

Ha en fin dag!
KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0