Energi



Mini och jag just nu...



Jag har verkligen haft sådan energi idag. Jag har städat och skurat hela nedervåningen. Så här luktar fräscht och gott nu. Efter att Jesper kom hem från jobbet så röjde jag undan på övervåningen, dammsög upp allt slipdamm och torkade golvet. Så nu är det fräscht däruppe också. Bara möbler som fattas nu.

Vilket konstigt väder vi haft här idag. Ena stunden ösregnar det och är alldeles mörkt ute så jag var tvungen att tända lite lampor och ljus och sedan helt plötsligt skiner solen så jag är tvungen att släcka allt igen. Haha.

Nu börjar det mörkna redan vid niotiden på kvällen. Tänkte på det igår när vi satt här i soffan. Men jag längtar lite till hösten och alla gosiga koftor och alla de fina färgerna utomhus. Har även lust att plantera ljung i mina lådor ute men jag får allt hålla mig ett par veckor till. :-)

Nu blir det ett reprisavsnitt av Rommservice.

Ha en trevlig kväll!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Karro

Gott att du har haft sån energi:-) Behövs ibland! Hur var det nu, skulle du gå hem snart och börja på föräldraledigheten?



Tycker också det är mysigt med hösten och allt som hör den till:-)



Halledar så söta gosedjuren var i inlägget nedanför!! Hihi!



KRAM

2011-08-30 @ 06:44:59
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0