Påskvecka







Snälla svärmor Maria hade köpt lite påskpynt till oss. Det lille pynt vi har ligger nerpackat i lådor för längesen. Men en duk tyckte hon vi skulle ha. Gillar denna jättemycket. Även två kökshanddukar och söta grytlappar låg i påsen. Tack snälla Maria! Så nu har vi lite påskpynt här hemma.


Vilket väder vi har haft idag. Så härligt! Imorse när jag kom upp så såg det lite grått ut och trodde inte det skulle spricka upp. Men det har varit riktigt skönt ute.

Innan det var dags för jobb skulle jag besöka tandläkaren. Inga hål så långt ögat kunde nå så det kändes riktigt skönt.

Det blev några timmar extra på jobbet idag. Skulle egentligen haft en fridag men så blev inte fallet. Men fick gå hem vid tre då det mesta var klart. Och när jag kom ut var det riktigt varmt och skönt. Så här hemma och vi suttit ute på baksidan och druckit massa hemlagad jordgubbssaft :-) Är våren äntligen här tros? :-)

Jesper är hos en kompis och kollar fotboll så jag har tagit det lugnt här i soffan. Efter kvällsmaten vid sju blev jag så trött att jag slumrade till en kvart i soffan. Var rätt groggy när jag vaknade till sen. Haha.

I helgen har jag ju varit hos mamma och pappa. Har haft en skön härlig helg varkligen. Igår fick vi systrar för oss att köra till Väla. Så det blev nästan en heldag där. Uppdraget var att vi skulle hitta något fint till Emma som hon ska ha till bröllopet vi ska på i juni. Men det gick inte så värst bra. Jag tror hon provade varenda klänning i de flesta butiker. Haha :-) Jag ska rota fram alla mina klännigar så får hon se om det är något som går att ha :-) En väldigt mysig och trevlig dag hade vi i alla fall :-)

Hoppas ni haft lika fint väder som vi idag!

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0