Trötter


Så här hade gärna mitt sovrum fått se ut.
Bild: vi.sualize.us


God Morgon.

Ännu en ledig dag idag. Men inte fick jag någon sovmorgon. :-) Ska strax sätta mig i bilen och köra mot Torup. Har en klipptid vid halv nio. Hade tänkt färga håret med, men vet ännu inte hur :-) Vi får se.

Jesper kom hem vid halv sju. Det är ritkigt kallt ute. Nästan frost på rutorna på bilen. Tråkigt.

Har inte så mycket mer planerat idag egentligen. Det lär väl ta en stund i frisörstolen men sen blir det att laga lite middag hemma innan Jesper åker till jobbet. Sen tror jag att jag ska ta ett varv med dammsugaren. Dammråttorna poppar upp lite varstans tycker jag.

Vi hörs kanske senare.

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0