S:t Sigfridsvägen


Här fanns det bara träd innan så dom har röjt ner en massa.






Basilika och vinranka. Det luktade så gott.


Här kommer dom att så gräs så småningom. Det är en jättestor plats. Man ser det inte här på kortet men det är stort. Farmor sa att dom kommer ha något möblemang här. Och njuta av kvällssolen :-) Tänk vad fint det kommer att bli nästa sommar :-) Denna kruka som hon gjort här brukar hon ha en murgröna i som ringlar upp. Jättefint. skulle själv vilja ha en sådan man har inte riktigt platsen för det. Det får bli när vi köpt hus istället :-) Mamma har en och den är riktigt fin.


Fågelbad. Jag beställde två krukor av henne. Dom är räfflade på sidorna. En större och en lite mindre som jag kommer ha på baksidan i det land vi lade singel i, i somras.


Det är sjukt vad pysslig min farmor är :-) Hon har massa projekt på gång och har varit på kurser hit och dit. :-) Jag önskar jag blir så pysslig när jag blir pensionär :-) Hon har en helt underbar trädgård. Det går inte att beskriva. Jag glömde bort kameran där ett tag men nästa gång ska ni få se reten av trädgården. Den som väntar på något gott...


Varsågoda. Ett litet smakprov på farmors fina växthus. Det finns så mycket att se på i hennes trädgård. Man hinner inte fota allt då man själv går runt och kikar och hon berättar samtidigt om sina nya projekt :-) Vi hade tur då vädret var helt underbart. Solen sken och det var säkert 18 grader :-) Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0