På väg...






 
Denna duk har jag hittat på Hemtex. Jag var ju bara tvungen att köpa den när det stod Jonna på :-) Servetter fick också följa med.



Idag är vi uppe lite tidigare. Vi är lediga och har tänkt spendera dagen i Traryd. Först blir det ett besök hos farmor och farfar. Har med kameran så jag hoppas att jag får några bara bilder på hennes fina växthus och sina betongprylar :-) Hoppas även att hon har målat klart ett litet bord och en stol i vitt som vi ska ha i sovrummet :-)

Därefter blir det lunch och fika hos mormor och morfar i torpet. Ska bli himla trevligt idag :-) Kvällen avslutas hos mamma och pappa. Tror minsann att det blir tacos :-)

Hoppas ni har en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0