Måndag


Bild: vi.sualize.us


God Morgon!

Då var det måndag igen och dags för arbete om en liten stund. Gårdagen gick i rassande fart tycker jag. Jesper var borta hela dagen så jag passade på att storstäda. Köksluckorna fick sig en omgång och även dörrar. Förstår inte hur dörrar kan bli fläckiga och smutsiga.

Så skönt det var att sätta sig i soffan sen efter allt var klart. Fick dammtorkat och torkat alla golv. Skönt.

Imorgon eftermiddag kommer moster Gunilla och mormor hit och fikar lite så tror att jag ska baka en kladdkaka :-) Både jag och Jesper är lediga imorgon så det lutar lite åt en snabb runda till Gekås. Behöver lite allt möjligt.

Nu dags för arbete! Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0