Torsdag


Bild: vi.sualize.us


God Morgon!

Precis ätit frukost och ska strax göra mig klar för nu är det dags för arbete. Är hemma strax efter 18 ikväll.

Tog ett tag innan jag somnade igår. Fastnade i en ny bok :-) Och sen satt jag vid datorn ett tag och drömde mig bort på IKEA och vilka möbler jag vill ha i vårt hus när det väl blir av :-) Ha, jag är trög!

Ikväll blir det mys i soffan. Massa bra program idag med. Halv åtta hos mig och välkommen hem :-) Jesper slutar vid nio och jag misstänker att jag kommer sova i soffan då :-) Haha. Klarar aldrig av att hålla mig vaken länge på kvällarna. Jag fattar inte.

Nehepp. Nu blir det jobb.

Ha en bra dag. Snart är det ju helg! :-)

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen!



Såg dig inne på Konsum innan ikväll men fick inte tillfälle att prata med dig! Ni har fullt upp i charken!! : - )



Hoppas allt är bra?

Vad har ni hittat på i helgen??



KRAMISAR gummisen

2010-10-18 @ 18:43:25
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0