Mysig eftermiddag med Emma


I helgen provade vi Blossas glögg med smak av saffran. Jag var lite skeptisk först, för jag gillar inte starkvinsglögg egentligen. Men förpackningen var ju så fin ;-) Och den var faktiskt riktigt god.


Det är lite kallt här hemma ikväll så detta ljus är tänt plus några andra. Detta fann jag på Village inne i stan sist vi var där. Det luktar helt underbart :-) Det fanns även ett jul-ljus. Luktade både, kanel och nejlika. Det måste införskaffas närmre jul :-)


Har slagit mig ner i soffan efter en eftermiddag/kväll hos fina Emma. :-) Ljusen är tända och mjukiskläderna är på och nu väntar jag bara på att Jesper ska komma hem från jobbet.

Har jobbat ett kort pass idag. Mellan 06,00 till 12,00. Var bara extra idag så det var skönt att kunna gå hem lite tidigare. :-) Blev lite vila i soffan och lyckades slumra till en halvtimma. Sen har jag väntat på Bofast i ett antal timmar men tillslut kom dom men inte heller idag kunde de se vad som är fel på vår panna. Så dom kommer imorgon igen och jag hoppas rörbolaget är med.

Vid femtiden pälsade jag på mig och gick ner för att möta upp Emma för en promenix. Efter det blev det både te och goda mackor och massa prat hos henne :-) Så har nästan precis kommit hem :-) Tack för idag vännen!

Imorgon har Jesper och jag förmiddagen ledig ihop. ska bli ritkgti skönt med en lång sovmorgon. Kan säga att jag inte var speciellt pigg när klockan ringde 05,00 imorse. Fattade först inte var det var som lät så den ringde ett tag innan det kopplade. :-)

Nu ska jag återgå till tv och ett spännade CSI avsnitt. Ha en trevlig kväll

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0