En tripp till Ullared










Japp, en tripp till Ullared blev det igår. Hittade både det ena och det andra. Ny lampa till köksfönstret. Vinterjacka med pälskrage. Den ser grön ut på bilden men den är mörkgrå. Ett stort cementäpple som ska få stå på framsidan. Osis dust it. Ett puder för att få lite volym på håret. En fin "guld"klocka.


Klockan nio var det kaffe och frukost färdigt här igår för då ringde det på dörren och mamma, mormor, syster ida och förra arbetskamraten Eva kom på besök. :-) Efter en god frukost så bar det av till Ullared. Det var väldigt mycket folk så vi fick knuffa oss fram. Vi var tvungna att dela upp oss annars hade det blivit så jobbigt.

Jag och Ida såg fram emot en god fika på det nya fiket men det var alldeles för mycket folk och för lång kö så vi ställde vagnarna och gick ut och åt istället. Det var lång kö på matstället också men det var bara till att ställa sig i kön.

Efter lunch gck vi in igen och forstatte bort mot gardiner och lampor. Även lite julgrejer fick följa med hem. :-)

Tror vi var här hemma igen strax efter fyra så då blev det fika med kaffe, kanelbullar och gräddbullar :-) Efter fikat körde de andra mot Traryd igen och jag kan säga att jag var ganska så trött efter en hel dag på Gekås. Haha.

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Den jackan nöp jag också i men den fanns inte kvar i min storlek.

2010-10-18 @ 20:35:17
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0