Vinterlandskap



Igår tände vi eldkorgen. Det blir så himla fint. Speciellt när det låg lite snö på marken.


OjOjOj så mycket snö det har kommit inatt. Fint är det verkligen men inte lika kul att köra i. Jag har suttit här i köket nu en bra stund och en röd skåpbil har försökt att komma upp för gatan. Det är ingen stor backe egentligen vi har längre upp på gatan men när det kommer så här mycket snö så är det nästan omöjligt att komma upp. Han har backat tillbaka ner för hela gatan tre gånger men nu tror jag han har lyckats.

Jag kommer själv ihåg när jag körde förra vintern. Jag hade med problem att komma upp för gatan. Det tråkiga är att skottbilen inte kommer hit förräns sist :-(

Igår var vi lediga båda två. Det blev en liten handling i byn och jag passade då på att köpa mig en stor en. När jag skulle ta bort de vissna blommorna i den stora grå betongkrukan hade ju givetvis allt frusit. Så jag vet inte vad jag ska göra nu. Får väl stå och hacka sönder all jord. Haha. Kanske kan Jesper fixa det :-)


Ikväll ska jag ner en runda till Emma. Ska bli himla trevligt. :-)

Ta det lugnt i trafiken idag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0