Lugn & skön söndagkväll


Kvällsläsning. Nya allt i hemmet som min Jesper köpte innan idag.


God Kväll!

Denna söndag har varit hur skön som helst. Det blev en sovmorgon med älsklingen och sen har det varit soffmys hela dagen. Jesper började jobba vid två så då stannade jag kvar i soffan under täcket och har kollat film hela dagen. Så härligt.

Kvällen igår spenderades hos fina Emma. När jag kommit in blev jag bjuden på glögg och pepparkakor. Det var gott att komma in i värmen efter promenaden till henne. Så fin du är med magen min vän! Den bara växer och växer mer för varje gång jag träffar dig :-) Så himla spännande att följa!

När vi börjat med middagen som blev klyftpotatis och fläskfilé plingar Emelie på dörren. Himla trevligt att träffa dig också. Var allt för längesedan. Efter middag blev det tjejsnack i soffan med god efterrätt. Mascarponecreme med jordgubbar och marränger. Gott! Samtidigt kikade vi på Så mycket bättre. TACK snälla för en underbart rolig kväll! :-)

Jag väntar hem Jesper som slutar vid nio. Sen blir det nog (ännu) en film innan vi lägger oss. Imorgon är vi lediga båda två så det blir en runda till Helsingborg för lite julhandel. Ska bli himla mysigt faktiskt att komma iväg lite och äta god mat och fika gott! :-) Längar!

Ha en skön söndagkväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK själv min underbart goa vän för en jättemysig kväll igår! Vi får göra om de snart igen : - )



Sikkans öra har blivit värre & svullnat upp. Håll tummarna att vi slipper att kontakta veterinären denna gång! : (



Ni kommer att få en jättemysig dag imorgon i Helsingborg. Önskar vi också kunde åka iväg en hel dag så, hoppas bli lite bättre och kunna komma iväg till Götet kanske ; - )



Ha de så mysigt & trevlig imorgon : - )



STORA KRAMAR

2010-11-21 @ 21:42:02
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Så mysigt att ni kom iväg i måndags!! : - ) Skulle mer än gärna vilja åka iväg,men vi får ta de lugnt på den fronten minsann.

Denna veckan har mina fogar varit hela bananas!! I måndags då jag träffade er på MAXI hade pappa precis hämtat mig i Hylte. Jag kunde inte köra bil! Ah blir så trött på detta!



Vad gör du idag? Jobbar?

Annars kunde vi tagit en fika!



Hoppas allt är bra med er?!



KRAAMISAR i massor

2010-11-24 @ 10:12:19
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0