Kall måndag




Fyy så kallt det var här när jag kom hem ikväll från jobbet. Tände massa ljus direkt och först nu börjar jag få upp värmen. I helgen kom Jesper hem med Plaza kvinna, så det blir läsningen ikväll. En spännande intervju med Josephine Bornebusch. Hon som spelar Mikaela Schiller i solsidan. Åh vad jag längtar tills säsong två.


Hej på er denna kalla måndagkväll. Hemskt vad veckorna flyger förbi. Det är ju på riktigt snart JUL och jag har inte ens funderat över alla julklappar som ska inhandlas. Om två veckor är det första advent och det är första året för mig att hjälpta till på jobbet att pynta i charkdisken inför julskyltningen och det ska bli riktigt roligt faktiskt.

Jag hoppas att jag och Jesper kan komma iväg på någon liten weekend snart framöver och att vi då kan hinna köpa julklappar och samtidigt ha lite mysigt. Vi firar faktiskt 5 år som förlovade till nyår så det hade ju passat så bra med en liten weekend för att fira :-)

Ikväll är det som sagt kallt här så massa ljus är tända och jag har krypit upp i soffan och svept filten om mig. Kikar lite på Böda Camping. Det är lite så att man längtar till sommaren igen och den goa värmen.

Ha en fortsatt fin kväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0