Sjukstuga

God Morgon!

Har varit dålig med uppdatering (igen) ! Har nämligen legat sjuk här hemma hela helgen :-( Det började i lördgasmorse. Hade sett fram emot en härlig shoppingtur med Madde inne i stan men på eftermiddagen var vi tvugna att bryta då jag kände att jag hade feber. Jesper kom och hämtade oss och sen var det bara att bädda ner sig i soffan.

Jobbade igår och det gick hyffsat bra. Ont i halsen och världens huvudvärk men det var bara att bita ihop. Inatt har jag knappt sovit något. Har en hemsk hosta som har hållt mig vaken och börjar bli hes nu. Haha. Jesper, du får inte smitta mig på detta viset!

Idag är en kort dag. SKÖNT! Börjar halv tio och slutar vid ett :-) Ska hem och slänga mig i soffan direkt!

Hoppas er dag brjat bättre än min ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0