Nytt sovrum

 




GOD MORGON!

Snart dags att åka till jobbet. Slutar vid 18,00 idag och sen är det helg! :-) Ska bli så himla skönt! Jesper är också ledig imorgon :-) LYX!

Har ju tjatat om att jag vill göra om i sovrummet och nu har jag bestämt mig. Jag skulle vilja ha denna sän plus sängbord i vitt :-) Byrån får vi nog vänta med för jag har redan två stycken i rummet :-) Fast de är i ek men det spelar ingen roll. Tror det kan bli fint ändå :-)

Nu får jag sätta lite fart här. Önskar er en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH! Det kommer att bli superfint!! : - )Vitt är klassiskt & snyggt. Kommer att bli ljust & fräscht!



Imorgon hade vi gärna kommit men vi vill gärna vara hemma en kväll då vi ska iväg på lördag. Men ni får jättegärna komma hit imorgon så kan vi laga god mat allesammans!



MASSA KRAMAR till dig min vän



2010-05-06 @ 19:01:24
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

God kväll gumman!



Hur är de med dig? Är du frisk nu? Ringde dig igår för jag tänkte komma upp & lämna den där doftgrejen som man sätter i väggen. Köpte en till dig inne på City gross! : - )



Hoppas du mår bättre!



MÅNGA KRAMAR

2010-05-11 @ 18:09:05
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0