Härlig eftermiddag!

Hejsan

Har precis kröpit upp i soffan efter att ha tänt ljusen här :-) Dagen idag har varit toppenbra. Jag har varit på bästa humöret. När jag kom innanför dörren luktade det underbart. Jesper lagade pasta och skinksås som var supergott och dessutom kom jag hem till en städad och ren lägenhet :-)

Efter vi vilat middag begav vi oss ut på en långpromenad i det härlga vädret :-) Man känner verkligen att det börjar gå mot vår nu och ingen är gladare än jag :-) Det är fortfarande kallt i luften men solen värmde gott på kinderna. Vi pratade massor om allt och inget och det var skönt för det händer en del spännade grejer i våra liv nu. En del förändringar som ni kommer att få veta lite längre fram så håll ut :-) Vi är i alla fall jättelyckliga för detta! :-)


Jag längtar tills jag får sitta här barfota med bruna ben och rosiga kinder :-)



Se så grönt och fint allting var.

Just nu är Jesper iväg och tvättar min bil :-) Och jag ska börja på kvällsmaten. Det blir kokta ägg, goda mackor och te. Sen blir det mys hela kvällen framför teven.

Jag önskar er en mysig kväll! Ta hand om varandra!




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill veta nu nu nu!! =) Hör av mig i veckan! kram!

2010-03-09 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0