1 Mars

God kväll!

Hur mår ni idag?

Idag har det varit jobb till klockan två. Körde där efter hem till mamma och pappa. Syster Emma och hennes pojkvän hade lagat pasta carbonara och det blev lite över till mig med :-) Gott var det!

Sen körde vi ner till Markaryd för att hämta hem min nya bil :-) Japp jag har köpt ny bil :-) Den nya renault clio. Den är så fin. En svart blev det. Jag ska ta en bild sen när jag är ledig så att ni får se :-)

Så nu är jag här i Traryd. Vi gick en liten runda innan kvällsmaten med det var kallt och blåsigt ute. Det var skönt att komma in och få i sig lite mat sen :-)

Nu ska vi göra lite gott rabarber-te och kolla på teve. Jag kikar lite med ena ögat på familjen annorlunda samtidigt som jag sitter här vid datorn. Så mysiga dom är :-)

Hoppas ni har en härlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0