I love shoes...

  

 
Jepp, I ♥ shoes ;-) Vem gör inte det?! Dessa godingar kommer från scorett.

Halloj!


Sitter just nu och kopplar av i soffan med en kopp te. Jesper har precis cyklat till jobbet för ett pass mellan nio och sex. Själv ska jag hoppa i säng om en stund. Kikar på lotta på liseberg :-)

Så härligt väder det är idag. Var hemma strax innan fem från jobbet så jag slängde på mig bikinin och gick ut och la mig på baksidan :-) Har ju börjat på Mari Ljungstedts första bok den du inte ser och herrejesus vad spännande den är. Har redan hunnit läsa halv boken :-) Jag börjar bli som dig mamma. Har jag väl börjat läsa kan jag inte sluta :-) Får se hur mycket sömn jag får inatt. Haha.

Hoppas ni har haft en härlig dag ute i solen.







Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så hemskt mycket!

2010-07-01 @ 07:00:28
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så hemskt mycket!

2010-07-01 @ 20:46:21
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0