Blomster






Igår var vi och handlade lite blommor till framsidan :-) Tar ett tag innan allt slår ut och växer till sig men sen kommer det bli fint :-)


Idag har det inte hänt så mycket. Jesper jobbar så jag har mest legat i soffan framför teven. Men vid fem fick jag ett ryck och städade här hemma sen gav jag mig ut på en liten springtur. Det gick inte fort vill jag lova men är lite stolt över mig själv för att jag försökte i alla fall :-)

Så nu har jag sjunkit ner i soffan igen. Har duschat och precis ätit en god omelett. Väntar på att mitt te ska bli klart sen blir det att kika lite i min nya tidning.

Hoppas ni har en skön söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

Va fint ni får det! hoppas allt är bra, hörs snart! kram kram!/Madde

2010-06-13 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0