Helsingör 2010-07-17

God Morgon!

Bjuder här på lite bilder från igår. Vi vaknade av åska och regn men vi körde mot 25 grader med sol till Helsingborg. Det var helt perfekt väder där och det var så skönt att sitta på torget i Helsingör och sola sig :-)





När de andra drack öl så tog jag ett glas rosé :-)


Jesper hugger in..






Man måste ju kika lite på alla de vackra blommorna :-) Maria köpte massa fint och två lavendel till mig som jag ska plantera i en kruka idag :-)




Vackra rosor




Här har vi precis ätit softice med drys :-)



Jesper har alltid mobilen i högsta hugg. Haha

Framåt eftermiddagen åkte vi över till Helsingborg igen och åt på Big Buddah. Gud så gott det var. :-) Men hann aldrig ta några bilder för vi var så hungriga så maten var slut på ett kick :-)

Idag blir det lugnt. Jesper jobbar förmiddag och natt så jag ska ta och plocka iordning lite här hemma. Inte jättebra väder idag så det får bli en innedag. Men först blir det frukost! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0