Glass i stora lass

  
Glass i stora lass! Till efterrätt igår hade Jesper köpt hem så vi kunde göra egna strutglassar :-) Gott!



GodMorgon!

Äntligen fredag och snart är denna arbetsvecka slut. Längtar tills klockan slår halv sex ikväll :-) Denna vecka har gått hyffsat fort ändå, kanske beror på det fina vädret och att man kunnar ligga ute och solat lite varje kväll :-) Har läst ut dom två första av Mari Ljungstets deckare. Spännande är dom! Ska börja på trejde när jag kommer hem ikväll. Jesper jobbar så det blir en lugn kväll.

Igår när jag kom hem så hoppade jag i bikinin och satt ute med Jesper en stund. En Islatte svalkade mig gott. Till kvällen blev det grillat och sen hade Jesper gjort efterrätt och allt :-) Så gott det var med egna strutglassar. Choklad och jordgubb blev det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0