snö,snö,snö...

God Morgon!

Snön den virvlar runt här utanför och än sålänge blåser det inte så mycket.

Åh jag sov ända till tio idag :-) Det behövde jag verkligen för jag har varit så grymt trött de senaste dagarna. Igår var jag hemma strax efter nio och innan jag bytt om och gjort lite kvällsmat så var kockan nästan kvart i tio. Mamma hade bakat bröd som jag fick med mig hem och gud så gott det var :-)

Satt i soffan med tekoppen och läste lite bloggar innan jag borstade tänderna och när jag väl lagt mig tog det inte två sekunder förräns jag sov. Haha :-) Vaknade till vid kvart i sju av att Jesper kom hem från jobbet. Men somnade om igen.

Nu sitter jag i köket och har precis ätit frukost. Planerna för idag är inte många. Jesper sover ännu men sen tänkte jag dra ett varv med dammsugaren här vika lite tvätt. Hade varit skönt med en promenad men just nu har jag ingen lust alls att gå ut. hihi

Have a nice day.



Kommentarer
Postat av: Emma

klart du ska med mej & kalle ut på en prommis!!

2010-01-27 @ 11:16:10
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0