Mysdag!

  


Hejsan!



Igår slutade jag vid fem och när jag tog upp telefonen för att ringa Jesper såg jag att jag fått ett sms :-) Mina varor från H&M låg och väntade på mig på pressbyrån :-) Så när jag kom hem bytte jag snabbt om och körde ner och hämtade ut dom. Allt passade perfekt!

Inne på pressbyrån träffade jag Lisa. Hon köpte massa tidningar som hon skulle ha på flyget (dom är på canarieöarna idag) :-) Jag frågade om hon ville följa med hem och äta lite tacos och det ville hon :-) Vi hade väldigt mysigt här och sen plockade vi undan och gick ner till Maria och Stefan. Där drack vi lite te medans Maria höll på att packa. Oj vad avundsjuk jag är. Vill med till värmen :-) Hoppas att flygresan gick bra.

Idag har vi varit en snabbis inne i stan. Vi köpte med oss vin hem och ska ha myskväll :-) Det var egentligen meningen att vi skulle gå på bio idag men ingen av oss kände riktigt för att sitta i en biosalong i tre timmar. Så det blir mys hemma istället :-)

Hittade två fina koftor på Gina Tricot. Fick ju ett presentkort där av älsklingen i julklapp :-) Sen innan vi körde hem blev det en vaniljlatte på espressohouse och där köpte jag även med mig chaipulver :-)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sen tända alla ljusen här :-)

Önskar er en mysig lördag


Kommentarer
Postat av: Emma

TACK för en mysig avslutning på kvällen igår Kära vänner!



Skorna är supersnygga & är helt i din stil! You go girl! : - )



KRAAM

2010-01-17 @ 10:36:17
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0