Måndag igen!

God Morgon!

Gud vad veckorna går fort. Snart är hela januari förbi. Fast jag längtar så mycet till nästa vecka då vår soffa kommer :-) 

I lördagskväll kom Emma och Jens förbi en runda. Vi bjöd på hemmagjord vaniljglass med varma hallon till :-) Det var gott. Igår vaknade Jesper vid nio och satte på teven men jag var så trött så jag låg kvar i sängen till tio :-) Det bev faktiskt en tripp till Ullared. Emma och Jens behövde några grejer så vi följde med. Vi behövde ändå tvättmedel, shampo och lite sånt. Hittade en fin pyjamas. Fick en av mamma för ett tag sen men den använder jag hela tiden nu och dom andra jag har är verkligen söndriga överallt känns det som. Vi köpte även med oss tacogrejer, pasta, bröd och lite pålägg. Så denna gången var det mest mat i vår vagn :-)

Igår blev det en lugn och skön kväll. Kollade på film och sen la vi oss ganska tidigt för båda var jättetrötta. Vi började titta på Johan Falk men jag hann somna innan nyheterna vid tio. haha :-) Men jag är lika trött idag ändå. hehe. Hoppas på att piggna till under dagen. Det är kort jobbdag idag så ska lägga mig och vila och läsa bok efteråt.

Önskar er en bra start på veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0