Husplaner?

God Morgon!

Har varit uppe ett tag och har precis ätit frukost. Ljusen är tända och jag värmer mig med en kopp jasmine te :-) Är rätt trött idag fast vi la oss ganska tidigt. Vi låg och pratade en stund om allt möjligt. Om ny bil och innan på kvällen visade jag Jesper ett hus som är till salu här :-) Jättemysigt litet hus med källare. Det var en del att göra som att måla lister och tapetsera/måla. Men köket var väldigt fint och stort. Det som behövdes göra där var egentligen att lackera om alla skåpsluckor. Jättefint golv i kök och vardagsrum. Även toaletten på nedervåningen var väldigt fin :-) Garage fanns, inbyggd altan och även en terass :-)  Ja, ni kan ju bara tänka er hur jag började planera :-)

Nähä nu är det dags att borsta tänderna. Sen ska jag köra iväg till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0