Härlig dag!

Hej på er!


Vilken härlig dag det har varit! Jag och Emma var ute och gick en jätterunda med Kalle innan idag. Jag tror nästan vi var ute i över en timma :-)

Var hemma igen vid två och åt lite och strax efter kom Jesper hem från jobbet. När han la sig så satte jag mig i soffan men efter en stund slumrade jag till :-) Vaknade tjugo i fyra och kom på att jag var tvungen att köra ner til byn för att handla lite. Skulle se om det fanns några blommor. Jag har inga roliga alls i köket just nu men inne på konsum var det helt rensat vid blomsteravdelningen :-( Inget bröd fanns det heller. haha.

Nu har jag tänt alla ljusen och dricker ett glas cola. Blev så himla sugen på det och det fanns precis så det räckte till ett glas :-)

Innan i förmiddags satt jag och kollade igenom nästan alla våra bilder här på datorn och hittade massa roligt :-) Från i somras, när vi gjorde klart altanen och midsommar :-) Hittade även massa bilder på lilla Kajsa när hon bara var några vekor gammal. Hon var så himla söt och så liten :-)









Jag hade nästan glömt bort att Kajsa har varit så här liten :-) Så söt!

Ikväll sitter jag nog bara här framför tv och myser. :-)

Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack ändå för att du kollade efter tulpaner till mig!

Dom lär få in blommor imorgon. Kanske tar mig en promenad dit då.



Konstigt men jag kommer inte in på min blogg ännu.

Kollar på tv4 + Leila bakar. Hon gjorde ett supersmarrigt bröd som jag vill testa att baka!



KRAMIS & Mys kvällen nu lilla gumman!

2010-01-03 @ 18:20:59
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas maten smakade bra!

Själv fastnade jag i "sex and the city" filmen så jag får äta något litet nu innan jag hoppar i säng : -)



KRAM & sov gott

2010-01-03 @ 21:00:44
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0