God Kväll

Hejsan!

Idag sov vi länge och efter vi vaknat tog vi på oss och gick ner och köpte mjölk och bröd för det saknades här hemma. Det snöade och det gjorde det nästan hela förmiddagen. Massa tända ljus, gott varmt te och så morgontidnigen :-) Vi har hallandsposten nu i tre veckor. hihi.

Vi plockade iordning här hemma sen åkte vi ner och vattnade alla blommor hos Stefan och Maria. Jag lyckades trilla i trappan och hällde ut allt vatten ur kannan. Haha. Lite roligt måste det ha sett ut. Ont gjorde det i alla fall och fick ett litet skrapsår på armen. Haha.

Vi hyrde wallander - skyddsängeln. Den var jättespännande. Eftersom jag haft ont i huvudet och nacken så fick jag rygg/nack massage av Jesper och sen tog jag en varm dusch och nu känner jag mig mycet bättre :-)

Det är dags för halv åtta hos mig och jag har gosat ner mig i soffan med en stor kopp te :-)

Ha en härlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0