Fy attan..

... vad trött jag är :-(

Var hemma vid tre igår. Vi åt middag som Jesper lagat och sen åkte vi ner och handlade. Jag ville ha lite nya tulpaner :-) Så nu står mörkrosa tulpaner här i köket :-)

Fick ett ryck igåreftemiddag och fick Jesper till att slänga allt skräp som vi hade i tvättstugan. Så nu är det städat och fint där inne igen.

Strax innan halv åtta hos mig börjde åt vi kvällsmat och efter programmet började design simon och tomas som jag gillar :-) Men jag somnade efter en stund. Jesper väckte mig stax innan nio och då la jag mig i sängen och somnade lika fort. MEN hur i sjutton kan jag vara lika trött idag?! Jag förstår inte. Jag var helt väck när klockan ringde.

Jaja. Nu måste jag köra till jobbet och jag hoppas verklign jag blir mer pigg under dagen.

Önskar er en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0