Shoppingrunda med Madde

 
Väska från Lindex

 
Klänning från Gina Tricot och diadem från H&M

Detta fick jag med mig hem från shoppingrundan med Madde igår :-) Älskar väskan från Lindex. 149:- tyckte jag var billigt :-) 

God Kväll!

Vi har haft en skön innedag idag. Sett på film och bara myst. Nu har vi precis ätit god kvällsmat. Skagenmacka med ägg, löjrom, skagenröra och citron på :-) Gott.

I fredags var vi bjudna på middag hos Madeleine och Fredrick. Det var supertrevligt som alltid. :-) Vi hade grejer med oss så vi sov över. Mysigt. Vi la oss hyffsat tidigt eftersom vi skulle upp och shoppa dagen efter :-) På morgonen gick jag och Madde bort tilll affären och köpte några frallor och efter frukosten bar det av till stan och killarna åkte till Hylte.

Madde hade precis köpt nya gardiner till vardagsrummet så hon var ute efter några nya kuddar till soffan. Hon hittade fina inne på village. 

Vi åt lunch på ett jättemysigt ställe (kommer ej ihåg vad det hette nu). Jag tog en gulaschsoppa och Madde en sallad. Soppan var verkligen supergod :-)

När vi körde hem så åkte vi inom för att hämta lite grejer hos Madde och då gjorde vi iordning i vardagsummet och bytte kuddarna och satte vita tulpaner och blockljus på bordet :-) Det blev jättefint!

  
Jag hade presentkort på Village så även jag hittade lite grejer. En ny duk och två ljuslykor :-)

När vi kom hit till oss så fixade vi iordning i köket och öppnade sedan en flaska rött :-) Vi satte oss i soffan och tjabbade lite samtidigt som vi kollade på Sex and the city filmen. Efter den så slängde vi ihop en pastasallad med räkor och kräftstjärtar. Till det hade vi vitlöksbröd :-) Precis klart till Melodifestivalen. Men jag tyckte inte det var så jättebra låtar denna gång.

Vid tolvtiden kom killarna och då åkte Madde och Fredrick vidare hem till Oskarström. Vi var rätt trötta då så det tog inte många minuter förräns jag sov sen :-)

Tack för en underbar lördag Madde! :-)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej fina Jonna! tack själv! så härlig helg! får vi göra om snart, och så får vi spåna på vårt dygn i Göteborg/Helsingborg snart så det blir av! Tror att vår plan är roligare än killarnas eller vad tror du? =) Det första Fredrick sa när han kom in i vardagsrummet var "ahh, tulpanerna blev ju jättebra där på bordet"...JAHA!? Han ser inte ens kuddarna förrän 10 sek efter det..herregud, karlar! Men sen tyckte han det var jättefint! =) Ha det så bra så hörs vi snart! Stor kram! /Madde

2010-02-09 @ 07:39:31
Postat av: E M M A

TÄVLING!

Du har chansen att vinna ett halsband från Snö Of Sweden. Kolla min blogg för mer information!



kram

2010-02-09 @ 08:20:47
URL: http://emartenssons.blogg.se/
Postat av: a ♥

nice stuff ;)

2010-02-09 @ 08:24:31
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken snygg väska

2010-02-09 @ 08:26:17
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0