Ny tavla




När jag kom hem från jobbet idag hade Jesper hämtat Kajsa :-) Maria och Stefan hade åkte till Ullared så jag slog en pling och frågade om dom kunde köpa en tavla. Dom vi hade där innan har åkte ner i golvet några gånger så dom var söndriga i själva ramen :-/

Tjohej!

Vad gör ni ikväll? Vi har suttit här i soffan sen halv åtta och tittat på bra tv-program :-) Det blev skagenmackor igen till kvällsmat. Gott.

När jag kom hem så ringde Tobbe. Han var här i byn så han kom upp och hälsade på en stund. Han hade god choklad med sig med smak av yoghurt och hallon :-) När hans buss skulle gå så följde vi med ner och sen gick vi en  runda med Kajsa. Hon är helt galen i snön :-) Haha. Fast fy vad rått och kallt det var ute. Det var verkligen skönt att komma in i värmen sen igen. Tog direkt på mig mjukiskläderna och satte mig under filten i soffan :-)

Jesper har precis masserat min arm med heatlotion. Har haft ont i den hela dagen. Vet inte om jag kan ha legat på den under natten kanske. Nu bränner det skönt efter smörjan.

Hoppas ni fått en bra start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0