En överraskning!



  

God Eftermiddag!

Har precis bytt om och slängt mig i soffan för att vila lite innan det är dags för yogan :-) Det är så kul att det börjat igen.

I fredags när Emma och Ida följde med hem så hade Ida en överraskning till mig :-) I projektarbetet som hon har nu sista året så gör hon en kakbok och hon hade precis fått hem dem så hon tog med en till mig :-) Både mammas och mormors gamla recept finns med :-) Tack Ida!

Jag börjar bli lite frustrerad nu. Det är meningen att vi ska få hem vår soffa denna vecka. Men dom har fortfarande inte hört av sig från EM. :-( Jag hade nästan hoppats på att den skulle vara här nu när jag kom hem från jobbet. haha.

Imorgonkväll är vi bjudna på middag hos Madeleine och Fredrick. Ska bli kul. :-) På lördag ska Jesper och Fredrick spela data så jag och Madde har hela dagen på oss att shoppa och äta god mat inne i stan! :-) Eftersom männen är här i hylte så blir det nog ett glas rödvin här hemma hos oss efter shoppingen :-)

Vi hörs kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0