Nu är granen klädd


Igår fick jag in granen. Det blev en överraskning till Jesper som inte var hemma :-) I år blev det en liten gran.

Det har verkligen varit fullt upp hela veckan med arbete varje dag. Jag har inte hunnit göra någonting här hemma. I fredags kväll somnade jag gott i soffan efter middagen som Jesper lagat. Kände redan då att en förkylning nog var på väg och i går vaknade jag halv sju med halsont och täppt näsa.

Så igår hade jag en lugn skön dag medans Jesper och killarna var ute och tomtade. På förmiddagen var dom i Ullared och köpte barnleksaker som dom sedan slog in fint. Men det var nog rätt lugnt igår för halv elva kom han hem :-) Vi kikade på mission impossible 3 med Tom Cruise innan vi hoppade i säng.

Är fortfarande inte riktigt kry idag så vi har legat i soffan hela dagen och kollat på film. Perfekt söndag. Jag hoppas verkligen denna förkylning ger med sig snart för det blir arbete ända fram till torsdag denna vecka och sen åker jag hem till Traryd på julafton. Så då hoppas jag att jag är frisk.

Ha en härlig kväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0