Så var denna semester slut








Dessa ting för gärna hamna i min höstgarderob :-) Bootsen kommer från Din Sko, jackan och väskan är ifrån H&M.


Japp. Då var denna semestern slut. Dessa två veckor har gått i rasande fart. Men skönt har det varit. Vi har mest varit hemomkring och gjort lite vad vi känt för. Trippen till Göteborg var väldigt skoj. Det blev många skratt tillsammans med Madde :-)

Denna dag har spenderats i soffan med film. Perfekt dag för det när det bara öser ner. Vi tog oss en rejäl sovmorgon dessutom. Halv elva tror jag klockan var när vi steg upp. Det blev en lång mysig frukost och sen kröp vi upp i soffan.

Jag slingade Jespers hår innan idag :-) Han har tjatat länge och nu blev det äntligen gjort och så fin han blev. Ser så solbränd ut nu :-) Även mitt hår fick lite färg. Brunt då :-)

Lite granna jobbångest har jag haft idag. Men det är nog mest för att Jesper jobbar inatt och jag måste sova själv. Men annars känns det bra faktiskt. Jobbar ju bara tre veckor sen bär det av till Gran Canaria. Ni jag bara gissa vad jag längtar dit. Så det gör inte så mycket att det varit taskigt väder dessa två veckor. :-)

Nu blir det sängen, ska läsa några sidor i boken innan jag släcker lampan. Hoppas bara man inte är allt för trött imorgon.

God Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0