Tråk känslor

God Morgon!

Hoppas ni vaknat på bra humör denna måndag! Jag är lite sådär. Jesper åker till Tyskland senare i eftermiddag och är borta i tre dagar. Känns så tråkigt att vara utan honom och vara hemma själv. Helgen har gått så fort så man knappt hunnit blinka.

Idag tror jag att jag slutar mellan 16,00-17,00. Det känns skönt i alla fall :-) Ska handla för kylskåpet gaoar tomt på allt möjligt. Även några fina rosor ska få följa med hem och pryda köksbordet :-) Hoppas på att hitta någon finare och större kruka att ha ute på trappen.

I lördags åkte vi inom plantagen och hittade fina penseér och murgrönor som jag ska plantera imorgon då jag faktiskt är ledig :-) Så imorgon blir det en skön, lugn pysseldag. Hoppas det är fint väder så man kan sitta ute och sola ansiktet lite. Igår efter frukosten satt vi ute på trappen hos mamma och pappa och det var riktigt varmt i solen :-) Härligt!

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0