Smörgåstårtor

God Morgon!

Hur har ni haft det i helgen? Vi har haft en jättehärlig helg. Vi har grillat massa gott och i söndags kunde jag t.o.m sitta ute och sola ansiktet :-) Det var ritkigt varmt i solen :-)

Vi fick ett ryck i söndagseftermiddag och gjorde iordning på baksidan. Vi räffsade bort alla löv och klippte bort några grenar på ett stort träd vi har. När alla löv finns på trädet blir det så tungt och hänger ner till marken så man knappt kan klippa gräset där.

Nu är jag inne på andra veckan på nya jobbet. Dagarna susar förbi känns det som. Igår fick jag lära mig göra smörgåstårtor :-) Det var riktigt kul och dagen gick så fort. Det blir smörgåstårtor idag med för det är massa beställningar till imorgon :-)

Önskar er en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0