Fix & Trix ute på trappen

  
Dem nya krukorna :-)

 
Dem vita penseérna och murgröna syns ej så mycket ännu

 

Liljorna börjar slå ut

 God eftermiddag!

Hoppas ni har det bra denna tisdageftemiddag! Imorse gick jag och Emma ut på en långpromenad med Kalle :-) Superhärligt med frisk luft. Har jobbat så mycket nu och har inte riktigt haft tid eller lust att gå sent på kvällen.

Efter promenaden har jag planterat i de nya krukorna och sen började magen kurra så jag fick gå in och laga till lite middag. Idag blev det fiskgratäng med potatismos. För bara en liten stund sen tog jag ut morotskakan som fanns i ugnen :-) Det doftar underbart. Ska bre på glasyren så fort kakan kallnat.



Kommentarer
Postat av: Emma

MUMS så gott med morotskaka! : - ) Jag vill ha receptet!



Krukorna är jättefina verkligen & passar så bra hemma hos er.

Du gjorde rätt i att slå till på lyktan!



Nu är jag hemma igen & det har gått så fort så. ; - )



KRAAAM

2010-04-27 @ 21:37:24
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0