Fix i vardagasrummet!

Hejsan hoppsan!

Hoppas denna dag har startat bra hos er alla. Min startade när klockan ringde 6,30 imorse. Lagom trött var jag då men efter en stund så... :-)

Som ni vet så hade vi en fixardag igår här i hemmet :-) och Jesper har även grejat lite i eftermiddag så nu är allt klart! :-) Så om ni är nyfikna så kommer det ett bildregn här och nu :-)


Ny matta har inhandlats. Mellanbrun.




TV är äntligen uppe på väggen och den hemska tv-möblen har bytts ut mot denna fina ;-)


Självklart var jag ju tvungen att ha något på den nya tv-bänken :-)

Ja, detta är vad vi grejat med hela gårdagen och Jespers finlir idag :-) Och så nöjda vi är! Kunde intebi bättre :-)

Nu är jag så trött så mina ögon går i kors nästan. Ska krypa upp till Jesper i soffan med te och tidning sen blir de sängen.

Hoppas er dag varit bra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnyggt blev de ju! : - ) KUL med förändring som sagt. Hihi!



MYS nu & sov gott



Stor Kramis

2010-04-19 @ 20:48:43
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0