2010-04-30 Valborg


 
Liljorna börjar slå ut :-)


God Morgon!

Snart dags för ännu ett jobbpass. Idag blir det till 18,00. Efter det är jag bjuden på middag hos Maria och Stefan. Jesper ska ha lite kalas här hemma så jag håller mig undan ;-) Jag ska jobba imorgon också så det blir en lugn kväll för min del.

Jag och Lisa ska upp och kolla på majbålet. Har aldrig varit och tittat på det här i hylte. Lisa säger att det skjuts upp fyrverkerier och att det visas upp ett fint vattenfall :-) Så det ska bli spännande att se :-)

Igår fick jag jobba en timme extra. Det fattades en mellan 18 - 19. Så jag var rätt trött när jag väl kom hem. Jag och Jesper satt nog här i köket och paratade en massa i över en timme om viktiga ting :-) Så strax innan halv nio plockade vi undan kvällsmaten och sen tog vi en kvällspromenad. Det var riktigt härligt väder då. Så skönt.

Idag är jag lite seg efter snart en hel veckas arbete så det ska bli skönt att att ta det lugnt ikväll :-)

Önskar er en trevligt Valborg!



Kommentarer
Postat av: Emma

God kväll Darling!



Hur står de till denna afton?

Vi ska nog gå en sväng upp till majbålet. Ska bli så mysigt. Hoppas på uppehåll bara! : - )

Vi ses säkert där?



Snällt av Maria & Stefan att bjuda ner dig. Tänkte på dig innan idag men kom sen på att du skulle dit. Du vet att dörren alltid står öppen för dig här!



Sitter just nu & smuttar på ett glas rött. Masi - Bonacosta, MUMS ; - )

Gräddar även en äppelkaka i ugnen så håll utkik på bloggen då jag snart lägger ut receptet! : - )



Vi ses ikväll gummsan!



MASSSA KRAMAR

2010-04-30 @ 17:48:20
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0